Jégkorszak

 
Ez itt a mókus feje a jégkorszakból. Megint nem tudtam egyben lefotózni, mert a gazdája nem jött próbálni. Így a kisfiam állt(ült) modellt.

Megjegyzések

  1. Virág, nagyon ügyes vagy. Nem tudom volt-e mintád, de ez nem kis feladat volt. Gratula. Andi

    VálaszTörlés
  2. Tüneményes lett, ez a a kedvenc figurám a Jégkorszakból!

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez nagyon-nagyonjó lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Húúúú, nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  5. :DDD Baromi jóóóó!
    Simán viselném!

    VálaszTörlés
  6. :-)))))))))))))))) Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat!
    Andi! Nem volt mintám, vagyis egy pici, 5-6 cm-es műanyag figura volt a modell. Tényleg nehéz feladat volt, nem is térült meg, de nem tudtam kihagyni.

    VálaszTörlés
  8. Szia Virág! Nagyon-nagyon-nagyon tuti lett! Ilyenekben már fiatal korodban, 18 évesen is nagyon ügyi voltál:) Emlékszel még a piros házisárkányra? ;) puszi,Orsi

    VálaszTörlés
  9. Orsi!
    Hiába erőltetem az agytekervényeimet, nem emlékszem házisárkányra. Mesélj róla, légyszi, mert egyrészt szégyen hogy elfelejtettem, másrészt megöl a kíváncsiság.

    VálaszTörlés
  10. Ez dearanyos már! :DDDDDDD

    Én meg persze mi voltam farsangkor? -.-" Hirdető oszlop, meg bohóc... Dáááááááá :DDDDDDD

    VálaszTörlés
  11. Lacel! Köszönöm!
    Ilyet tud az anyja, mégis a fiam mi akar lenni a következő farsangon? Hirdetőoszlop!!! És nem kell segítség, majd az apával megcsinálják! :o)

    VálaszTörlés
  12. Egy piros színű filcből készült Süsüt csináltál egyszer régen még (20 éves lehettél;)) Zsoltinak. Talán a ballagására? Kb. 25 centi magas volt a sárkány, és teljesen hasonlított Süsüre... Sajnos nem találtam meg, szívesen lefényképeztem volna...:(

    VálaszTörlés
  13. Orsi!
    Emlékszem!!! Nem csodálom, hogy nem találtad meg. Olyan régen volt, el sem hiszem hogy ilyen "öreg" vagyok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony