Szép új táskák...

csak az a baj, hogy nem megy olyan gyorsan a varrás, mint ahogy a táskák és ruhák tolonganak a fejemben.

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik nekem a középső! :)
    Remek színek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon szépek!Meg tudnék őrülni értük!

    VálaszTörlés
  3. Nálam is a középső a nyerő :)

    VálaszTörlés
  4. En egyszeruen csak eloleptetem magam Lovizer Virag rajongonak ! Vegem van ! Nem megy eleg gyorsan a varras ??????? Fel sem birnek dolgozni tobbet :-)))) Elkepeszto vagy !

    VálaszTörlés
  5. Anita!
    De aranyos vagy!
    A férjem szokta mondani, hogy néha belelátna szívesen a fejembe...
    Hát, nem kívánom senkinek. Teljes káosz!!! De azért mindig jó sül ki belőle. Vagy csak azokat mutatom meg...

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek, főleg a felső :))

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű szépek!!
    Én a harmadikra szavazok - persze csak ha kellene szavazni-..de nem kell!
    Nagyon tetszenek a formák!:-))

    VálaszTörlés
  8. Mind a három táska csodálatosan szép! A sötét alap fantasztikusan kiemeli a gyönyörű színeket! :)

    VálaszTörlés
  9. Nem megy gyorsan a varrás???? Mi lenne, ha még úgy is menne?! :-) Nagyon szépeket varrtál, gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  10. Nekem a legalsó, az nagyon! :o)

    VálaszTörlés
  11. Szió! Én a harmadikat szeretném... csinálsz majd nekem is??? Nekem már van egy gyönyörű tatyóm tőled, már nem új, de még mindig megcsodálják a munkahelyen: " De szép, most vetted?" hi-hi
    Most szeretnék egy tavaszi színes tatyót is! Meg aztán még sok másikat is...

    VálaszTörlés
  12. A középső és a legalsó... imádom! Szuperül gondolkodsz, ha ilyeneket alkotsz! És gondolom, h azok az applikációk is saját festett textilekből vannak. Csúcs! Te miért nem végzel, valami iparművészetit, vagy vmi ilyesmit?
    (Vagy már túl vagy rajta?)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony