Újdonságok

Hatalmas áldozatot hoztam a héten! :o)  A férjem itthon volt egy hétig, szabin. (Németországban dolgozik, úgyhogy ez neki felüdülés volt) Én pedig pont egy hete nem közelítettem meg a varrógépemet. Már táskák, ruhák jártak a fejemben, éjjel-nappal. Nagyon nehezen tudtam magam türtőztetni, de kiálltam a próbát. Az utolsó alkotásaim voltak múlt héten ezek a táskák. Az első mandalás táska a jóga-oktatómnak készült, megrendelésre. A második pedig, ami szívemnek nagyon kedves, Ildának készült, szintén megrendelésre. Szegény, elég sokat várt rá, de azt gondolom megérte, mert olyan lett, amilyenre vágyott. (Ugye, Ilda?)

Megjegyzések

  1. Micsoda gyönyörűségek már megint... !!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Virág, tényleg gyönyörűséges lett a táska!!!!
    Igazán rám lett hangolva, s ezt nagyon köszönöm Neked!
    Vidám tavaszváró napokat kívánok Nektek!!!
    Mosollyal: Ilda

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett mindkettő!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Nektek!
    Mindenkinek szép tavaszt kívánok, végre!

    VálaszTörlés
  5. Hát, ez csúcs! Illetve ezek! AZ első, mandalás táska tűzése nagyon tutti profi, amásodiknál meg az applikáció mindent visz!

    VálaszTörlés
  6. Nem is tudom ,melyik tetszik jobban.Nagyszerűek és egyediek a munkáid.Gratulálok.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony