Övtáskák

Sajnos, amikor ezeket varrtam, akkor még nem volt megfelelő csatom övtáskához. Mert bumszli műanyagot nem akartam rájuk varrni, szerintem nagyon nem illene ezekhez. Ezért eddig minden övtáskára 3 gombot varrtam, így kb. 15 centit lehet állítani a pánt hosszán.
Aztán múlt héten megint kedvenc méteráru boltomban jártam Székesfehérváron.   Ott találtam egy kis méretű csatot. Igaz hogy az is műanyag, de legalább pici. Az eladó hölgy azt mondta, nem tud fém csatról, ami övtáskához illene. És ti?

Megjegyzések

  1. Gyönyörűek lettek. A kedvencem a zöldes-barnás-drappos. Nekem gombokkal is nagyon tetszik, bár tényleg nem tudom, hogy ez mennyit számít különböző derékbőségeknél. Én a csatokat bőrdíszművesnél szoktam venni, és ott van mindenféle típusú, méretű. Talán fém is, bár én is műanyagot szoktam venni.

    VálaszTörlés
  2. Cipeszkellek bolt...nekem ezt ajanlottak :-)
    Nekem is tetszenek a gombok ! :-) A taskak meg.. egyik jobb, mint a masik, nem tudok valasztani :-)

    VálaszTörlés
  3. Ha én hordanék övtáskát, csak a tiédet, az biztos.

    VálaszTörlés
  4. Zazálea!
    Épp itt az ideje, hogy elkezdj övtáskát hordani! :o)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony