Játék Diánál

Játékra jelentkeztem Diánál. Mert már régen játszottam. Aki szeretne velem játszani, megteheti a szokásos módon: az első három, bejegyzést hagyó játékos 365 napon belül ajándékot kap tőlem. Feladata cserébe, hogy saját oldalán tovább folytassa a játékot, és az enyémet is belinkelje. Már tudom, mik lesznek az ajándékok!

Megjegyzések

  1. Szia!
    Ez egy nagyon jó kezdeményezés!Beszállnék!:)

    VálaszTörlés
  2. Jaj de szuper én lettem az első :)))) Már is megyek is linkelek :)))) Köszi... Különben tetszenek nagyon a munkáid, mindig jövök, de ritkán kommentelek:( De azért figyelek :))))

    VálaszTörlés
  3. Mar itt is vagyok ! Koszi a lehetoseget ! Huuuu, de kivancsi vagyok :-))))

    VálaszTörlés
  4. Oké, akkor megvagytok hárman!
    Köszönöm a jelentkezést.
    Várom a címeteket e-mailben, vagy itt megjegyzésben.

    VálaszTörlés
  5. Lányok! Tuti nem fogtok csalódni, Virág kezei közül csodaszép dolgok kerülnek ki! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez de jó játék!!!
    NAgyon tetszik, jó ötlet!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony