A sok kísérlet és gyakorlás végre eredményt hozott. :)
Miután a menyasszonyi ruha varrása közben tönkrement a varrógépem 
és a kölcsön kapott varrógép speciális talpát eltörtem 
és rendeltem helyette egy másikat, 
vagyis kettőt, hogy a kölcsönkapottat is pótoljam, 
de a kölcsönkapott gépet nem is mertem használni, 
elővettem egy nagyon régi gépet 
amire felszereltem a nagyon hamar megérkezett speciális talpat 
és sokat gyakoroltam, mert ugye menyasszonyi ruhát készítettem, 
mégsem esik neki az ember... 
és rájöttem hogy ezzel a kombinációval, a nagyon régi géppel 
és a számomra eddig ismeretlen talppal nehezen, 
de vékony anyagra is tudok mintát varrni.

Közben pedig még egy vágyam valóra vált, megtaláltam 
ezt a fehér 100% pamut anyagot, amit rég kerestem ruhákhoz. 
Festeni való, mert tiszta pamut,
finom puha, mert tiszta pamut,
jó viselni, mert tiszta pamut
gyűrődik, mert tiszta pamut,
de könnyen vasalható és jó varrni.

Alig várom, hogy nagy mennyiségben kerüljön a kezeim közé
és különféle gyönyörű színeket fessek,
és mesés ruhákat varrjak belőle.

Egyenlőre ez a blúz készült kísérlet gyanánt nekem,
följebb húzható kivágással, dísztűzésekkel az ujján és az elején, 
persze házikókkal,
és kis felhúzással az oldalán.
Szoknyához, farmerhez, leggingshez is jó lesz, azt hiszem..... :)









Megjegyzések

  1. Vége jó, minden jó és más mesék... ez jut eszembe a bejegyzésedről. :)
    Jó, hogy jöttél ide is, már hiányoltalak. Valóban szuper lehet az anyag, de igazán tökéletessé csak a blúzod miatt lett.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Cérnarajzos táskák

Februárban karácsony